Nasıroğlu, yaptığı paylaşımda, Radyasyon Onkolojisi ile bu dönem Türkiye genelinde yalnızca 3 uzman mezunu bulunan Çocuk Metabolizma Hastalıkları branşlarının Batman'a kazandırılmasının, kentin sağlık hizmetleri açısından önemli bir kazanım olduğunu belirtti.
Tahsis edilen kadroların Batman'a hayırlı olmasını dileyen Nasıroğlu, başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve emeği geçenlere teşekkür etti.
Kaynak: Bülten





