GÜNCEL

Batman'da Haşerelere Geçit Yok

Batman Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, yaz mevsimiyle birlikte artış gösteren sivrisinek, karasinek ve diğer zararlı haşerelere karşı kent genelindeki ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Halk sağlığını korumayı amaçlayan ekipler, birçok mahallede kapsamlı ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması gerçekleştirdi.

Yürütülen çalışmalar kapsamında Ziya Gökalp, Güneykent, Belde, Cudi, Bayındır, Korik ve Gültepe mahallelerinde ilaçlama yapıldı. Ekipler, özellikle vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlara öncelik vererek haşerelere karşı etkin mücadele yürüttü.

Program kapsamında Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile hastane morgunun altyapı noktaları ilaçlanırken, otoparklarda da zararlı haşerelere yönelik gerekli uygulamalar gerçekleştirildi.

Gıda hijyenini de göz önünde bulunduran ekipler, Cudi, Bayındır ve Korik mahallelerindeki halk ekmek büfeleri ile Gültepe Mahallesi'nde bulunan Batman Belediyesi Halk Ekmek Fabrikası'nı dezenfekte ederek ilaçladı.

Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin hafta sonu boyunca kent merkezindeki yaklaşık 35 halk ekmek büfesi, hastaneler ve haşere oluşumu açısından risk taşıyan diğer noktalarda ilaçlama çalışmalarını sürdüreceği bildirildi.

Belediye yetkilileri, yaz sezonu boyunca planlanan program doğrultusunda ilaçlama faaliyetlerinin düzenli şekilde devam edeceğini belirterek, vatandaşların daha sağlıklı ve hijyenik bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için çalışmaların titizlikle yürütüldüğünü ifade etti.