SPOR

Belediye Personeli Final Maçında Buluşuyor

Batman Belediyesi personeli arasında kardeşlik, dostluk ve kurum içi iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, 24 Haziran 2026 Çarşamba (yarın) günü oynanacak final karşılaşmalarıyla sona erecek.

1 Haziran 2026 tarihinde başlayan turnuva boyunca farklı birimlerde görev yapan belediye çalışanları sahada ter dökerken, müsabakalar büyük heyecana sahne oldu.

Turnuvanın son gününde ikincilik mücadelesi saat 20.00’da Fen İşleri Müdürlüğü ile İşletme ve İştirakler Müdürlüğü takımları arasında oynanacak.

Şampiyonluk kupasının sahibini belirleyecek final karşılaşması ise saat 21.00’da Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 takımları arasında gerçekleştirilecek.

Büyük çekişmeye sahne olması beklenen mücadelede kazanan ekip turnuvanın şampiyonu olarak kupayı kaldıracak.

Final maçlarının ardından dereceye giren takımlara kupa ve ödüllerinin Vali Yardımcısı ile Belediye Başkan Yardımcısı tarafından takdim edilmesi bekleniyor.

Batman Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, tüm belediye personeli ve ailelerini final karşılaşmalarını izlemeye davet ederek, organizasyonun birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu içerisinde tamamlanacağını ifade etti.