ASAYİŞ

Genç Adam Yüksek Gerilim Hattına Kapılarak Can Verdi

Batman’da yüksek gerilim hattına kapılan 33 yaşındaki Mehmet Özalp, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

​AKUBA KÖYÜ YASTA

​Edinilen bilgilere göre olay, Batman merkeze bağlı Akuba Köyü'nde meydana geldi. Akuba Köyü eşraflarından H. Zübeyr Özalp’ın oğlu olduğu öğrenilen 33 yaşındaki Mehmet Özalp, henüz belirlenemeyen bir nedenle yüksek gerilim hattına kapıldı.

​MÜDAHALELER YETERSİZ KALDI

​Akıma kapılarak ağır yaralanan talihsiz genç, durumun fark edilmesi üzerine acil durum ekipleri tarafından hızla hastaneye kaldırıldı. Ancak hastanede tedavi altına alınan Özalp, doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamayarak yaşam mücadelesini kaybetti.

​Genç yaşta hayata veda eden Mehmet Özalp'ın vefatı, ailesini ve Akuba Köyü sakinlerini yasa boğdu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.