Duygusal anların yaşandığı ziyaretlerde İmrak, "Gönlümüzün bir yarısı hep burada kalacak" mesajı verdi.
Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak, Batman Vali Yardımcılığı görevine atanmasının ardından ilçede veda turlarına başladı. Kaymakam İmrak, görev süresi boyunca sık sık bir araya geldiği köy halkını bu kez ayrılık ziyareti için kapı kapı dolaştı.
KÖYLERİN TALEPLERİNİ SON KEZ DİNLEDİ
Veda programı kapsamında ilçeye bağlı Gaziler, Güneşli, Palamut ve Yolüstü köylerini ziyaret eden İmrak, vatandaşlarla son kez bir araya geldi. Gittiği her köyde sıcak ve samimi bir ilgiyle karşılanan Kaymakam İmrak, vedalaşırken bile köylerin ihtiyaç ve taleplerini dinlemeyi ihmal etmedi, sorunların çözümü için gerekli değerlendirmelerde bulundu.
"DESTEĞİNİZİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM"
Vatandaşlarla çay içip samimi sohbetler gerçekleştiren İmrak, Hasankeyf’te görev yapmaktan onur duyduğunu belirterek şunları söyledi: "Hasankeyf’in ve siz kıymetli hemşehrilerimin yeri bende her zaman çok ayrı olacak. Görev sürem boyunca bizlere gösterdiğiniz samimiyet, ilgi ve destek için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin."
Köy sakinleri de Kaymakam İmrak’a ilçeye kazandırdığı hizmetler ve halkla kurduğu gönül köprüleri için teşekkür ederek, yeni görev yeri olan Batman Vali Yardımcılığı’nda başarılar diledi. Ziyaretler, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından son buldu.