"Köklerden geleceğe" anlayışıyla yürütülen eğitim yolculuğunda bir yılı başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Ciğer, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda akademik başarının yanı sıra milli ve manevi değerlerle donanmış, erdemli bireyler yetiştirmek için özveriyle çalıştıklarını ifade etti.
Öğrencilere seslenen Ciğer, karnelerin bir yıllık emeğin göstergesi olduğunu ancak asıl önemli olanın öğrenme azmi, güzel ahlak ve hayata katılan iyilikler olduğunu vurguladı. Yaz tatilinin dinlenmenin yanı sıra kitap okuyarak, yeni beceriler kazanarak ve Batman'ın tarihi ile kültürel değerlerini keşfederek değerlendirilmesini tavsiye etti.
Öğretmenlere de teşekkür eden İl Müdürü Ciğer, geleceğin nesillerini yetiştirmede gösterdikleri fedakârlığın il ve ülkenin yarınlarına güç kattığını belirtti.
Velilere de çağrıda bulunan Ciğer, çocukların yalnızca notlarıyla değil, gösterdikleri çaba ve sergiledikleri güzel davranışlarla değerlendirilmesi gerektiğini ifade ederek, sevgi ve desteğin her zaman hissettirilmesinin önemine dikkat çekti.
Mesajının sonunda eğitim öğretim yılı boyunca emek veren tüm yönetici, öğretmen, eğitim çalışanı ve velilere teşekkür eden Yaşar Ciğer, Batman eğitim ailesine sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi.





