İlçede görev yaptıkları süre boyunca adalet hizmetlerinin yürütülmesinde büyük emek sarf eden yargı mensupları, yeni görev yerlerine atanmaları sebebiyle Sason Kaymakamı Furkan Başar’ı makamında ziyaret etti. Duygusal ve anlamlı anların yaşandığı ziyarette, ilçeye sunulan hizmetler ve yürütülen çalışmalar yad edildi.
KAYMAKAM BAŞAR’DAN TEŞEKKÜR VE BAŞARI DİLEĞİ
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam Furkan Başar, Cumhuriyet Savcısı Halil Akdoğan ve Hakim Hande Nisa Mete’ye Sason’a kattıkları değer, sundukları kaliteli hizmetler ve özverili çalışmaları için teşekkür etti. Başar, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
"İlçemizde görev yaptıkları süre zarfında mesai mefhumu gözetmeksizin çalışan, adalet hizmetlerinin tecellisinde büyük emekleri olan Sayın Savcımıza ve Sayın Hakimimize şahsım ve Sason halkı adına teşekkür ediyorum. Kendilerine yeni görev yerlerinde sağlık, huzur ve üstün başarılar diliyorum."
Ziyaret, iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi. Sason halkı ve mülki idaresi, ilçeye hizmet eden yargı mensuplarını yeni görev yerlerine uğurlarken, kendilerine meslek hayatlarında başarılar diledi.





