GÜNDEM

Sendikadan Sert Tepki: “Asılsız İddiaların Hukuki Takipçisi Olacağız”

Batman'da son günlerde sosyal medya platformlarında hastanede görev yapan sağlık çalışanlarına yönelik ortaya atılan kötü muamele iddialarına, Öz Sağlık-İş Sendikası Batman Şube Başkanlığı'ndan sert tepki geldi.

Sendika, özellikle veri hazırlama ve kontrol işletmeni personelini hedef alan paylaşımların gerçeği yansıtmadığını belirterek kamuoyuna açıklamada bulundu.

Öz Sağlık-İş Sendikası Batman Şube Başkanı Ahmet Altunç tarafından yapılan açıklamada, söz konusu iddiaların asılsız ve mesnetsiz olduğu vurgulanarak, sağlık çalışanlarının büyük bir özveri ve sorumluluk anlayışıyla görev yaptıkları ifade edildi.

Açıklamada, vatandaşların sağlık hizmetlerine kesintisiz erişimini sağlayan çalışanları hedef alan, somut delillere dayanmayan paylaşımların hem emekçilere hem de sağlık kurumlarının itibarına zarar verdiği belirtildi.

Sendika, hizmet sunumu sırasında yaşanabilecek her türlü şikâyetin ilgili merciler tarafından değerlendirilmesinin doğal olduğunu ancak tüm çalışanları zan altında bırakan, kamuoyunu yanıltan ve sağlık emekçilerini hedef gösteren paylaşımların kabul edilemez olduğunu kaydetti.

Öz Sağlık-İş Sendikası Batman Şube Başkanlığı, sağlık çalışanlarını karalamaya yönelik olduğunu ifade ettiği yalan ve maksatlı paylaşımlara karşı gerekli hukuki süreçlerin takipçisi olacaklarını da kamuoyuna duyurdu.