YAHUDİLER KENDİLERİNİ NEDEN ÜSTÜN GÖRÜR? - Batman Pusula Gazetesi
bonus veren siteler casinositeleri.co https://www.battle-brothers.net
güvenilir casino siteleri istanbul evden eve nakliyat deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler popüler casino siteleri sex shop ofis taşıma parça eşya taşıma evden eve nakliyat nakliyat casino siteleri 2024 en iyi casino siteleri erotik shop uluslararası nakliyat
Öğle Vakti a 12:17
Batman KAPALI 24°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

YAHUDİLER KENDİLERİNİ NEDEN ÜSTÜN GÖRÜR?

Spread the love

Yahudiler bunlar kendilerini başkalarından farklı ve üstün gördüklerinden, seçilmiş ve efendi konumunda olduklarına inandıklarından insanlık ailesi içinde daima problem teşkil etmişlerdir. Bu seçilmişlik ve üstünlük anlayışı hem kendileri hem de başkaları için tarih boyunca daima düşmanlıklara ve büyük felaketlere sebep olmuştur. Yahudiler bu üstünlük ve seçilmişliklerini, tahrif ettikleri kutsal metinlere dayandırmaktadırlar. Bunlar Yahova‘yı Yahudilerin ilahı, Tevrat’ı da Yahudilerin kitabı haline getirmişler, inançtan ziyade ırkı ön plana çıkarmışlardır. Bu, muharref Tevrat’ta açıkça görülmektedir. “Siz ilahınız Rab için kutsal bir kavimsiniz. İlahınız Rab kendi has kavmi olmanız için yeryüzündeki bütün milletler arasında sizi seçti.” (Tesmiye 7/6) “Seni çok verimli kılacağım. Soyundan milletler doğacak, krallar çıkacak. Ahdimi seninle ve soyunla kuşaklar boyunca sonsuza kadar sürdüreceğim. Senin, senden sonra da soyunun ilahı olacağım. Bütün Kenan ülkesini sonsuza kadar mülkünüz olmak üzere sana ve soyuna vereceğim. Onların ilahı olacağım.” (Tekvin 17 / 6-8)

İsrail ile diğer millete arasındaki kategorik ayırım kutsal topraklarda diğer topraklar arasında da söz konusudur. Buna göre yeryüzünün merkezinde bulunan İsrail toprakları Tanrı’nın kutsallığının ve hükümranlığının doğrudan tecelli etti bölgeyi ifade etmekte, bu bölgenin merkezinde Kudüs ve onun da merkezinde yer alan Siyon dağı ile mâbed bölgesi söz konusu kutsallığın doruğa ulaştığı mekânları temsil etmektedir. Yahudilere göre fiziki Kudüs, semavi Kudüs’ün yeryüzündeki karşılığı ve izdüşümüdür. Bu yüzden Kudüs ve mâbed bölgesi semavi Kudüs’e açılan kapıdır. Bu toprakların yabancılara satılması veya kiralanması, başkalarının eline geçmişse oraların satın alınmasına dair hükümler Talmud’da mevcuttur. Irk dini haline getirilen Yahudiliğin muharref metinlerine bakıldığında bütün İsrail’in uyguladığı terör ve şiddetin nereden kaynaklandığı açıkça görülecektir. Kudüs’ün Yahudileştirilmesi, Filistin topraklarının kademe kademe işgali, bu işgalin Nil ile Fırat arasındaki bölgeyi kapsayacak şekilde hedeflenmesi İsrail’in temel siyasetidir. Yeni tabirle bu, İsrail’in teopolitikasıdır.

Irkın ve toprağın kutsallaştırılmasına dayanan bu anlayış eğitim hayatının da temelini teşkil ettiği için anaokulundan üniversiteye kadar Yahudi nesli bu anlayışa göre yetiştirilmekte, böylece her İsrailli kendisini başkalarından farklı ve üstün görmekte, Yahudi olanla olmayan arasında peşin bir ayrılık ve aykırılık ortaya çıkmaktadır.

Bizler Yunus’un ifadesiyle; yaradılanı yaradandan ötürü severken, onlar, sadece kendi İlahları Yahova‘yı ve onun seçkin yarattığı kendilerini sevmektedirler. Başkalarını kendilerinden farklı gördükleri her türlü uygulamayla kendini göstermektedir. İnançlarına göre bir Yahudi başka bir Yahudi aleyhine şahitlik yapamaz. Bir Yahudi başka bir Yahudiye faizle borç veremez. Fakat başkalarına faiz uygular. Bir Yahudiye tokat vurmak, Yahova’ya tokat vurmak gibidir. Bu türlü bir inanç ve anlayış bütün problemlerin temelini teşkil etmektedir. Kaynak İslamveihsan

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

GAZZE VE SİNA -5

HIZLI YORUM YAP